Darmowe zwroty dla klientów, zakupy online czy to się opłaca?

Jaki jest najlepszy sposób na to aby sprzedaż rosła ? Najlepszym sposobem na wzrost sprzedaży jest taki, który w danym momencie zadziała. :)

Aby klienci czuli się na naszej stronie komfortowo trzeba stale podnosić wartość naszych usług.

Ważnym tematem jest dotarcie do klientów którzy o nas nie słyszeli, nie widzieli w przypadku zakupów internetowych.

Powodów dla których konsument jest skłonny do zakupu danej rzeczy jest tyle ile samych konsumentów. Jednak bardziej bezpieczne wydają się zakupy które można łatwo zwrócić do sklepu.

W większości przypadków zakupy są czymś usprawiedliwione. Decyzja o zakupie zależy od preferencji naszych klientów, od ich systemu kupowania jak i od zasobności portfeli. Aby podjąć decyzję o zakupie musi zaistnieć potrzeba i pewne usprawiedliwienie zakupu.

Są ludzie którzy kupują dużo i tanio jak i tacy którzy kupują mało a drogo.

Mimo różnic w podejmowaniu konkretnych wyborów, łączy ich świadomość o słuszności decyzji.

Dobry system to jest zawsze taki, który się sprawdza u danej liczby odbiorców.

Biorąc pod uwagę te aspekty, jak sprawić aby klient przekonał się do zakupów właśnie w naszym sklepie internetowym? Jednym z czynników zachęcających jest możliwość darmowego zwrotu towaru. Towar wysyłamy w kopercie kurierskiej, najlepiej ze swoim logo co świadczy o trosce o klienta, klient po otrzymania towaru, jest świadomy, że w tej samej kopercie z nadrukiem może zwrócić ten towar bez obaw ponoszenia dodatkowych kosztów.

Warto zatem podnieść próg darmowej wysyłki na rzecz darmowego zwrotu. Następnie profesjonalnie opakować produkt w kopertę kurierską z własnym nadrukiem, aby pierwsze wrażenie było profesjonalne i czekać aż kolejny konsument dostrzeże logo firmy, widniejące na kopercie foliowej kurierskiej z naszym nadrukiem i również złoży zamówienie.

Jeśli należy podnieść próg darmowej minimalnej kwoty do uzyskania darmowej wysyłki na rzecz darmowego EWENTUALNEGO zwrotu to warto to zrobić. Wtedy klienci chętniej zamawiają produkty z naszej strony. Często te produkty zostają u klienta. Jednak biorąc pod uwagę kolejny argument, należy zauważyć, że im więcej produktów jest zmuszony zamówić klient aby uzyskać darmową wysyłkę, tym większa szansa, że więcej z zamawianych rzeczy okaże się potrzebnych.

Najważniejszym jednak faktem jest to, że konsumenci będą częściej i chętniej zamawiać, a towar będzie profesjonalnie opakowany w foliówkę z naszym logo, co spowoduje dodatkowo, że większa liczba ludzi po drodze, zanim koperta kurierska z nadrukiem zostanie odpakowana, zobaczy adres naszej strony, a tym samym my zdobywamy potencjalnych klientów bez dodatkowego wysiłku.

Należy inwestować mądrze, jednym z najbardziej opłacalnych produktów, który powoduje wzrost sprzedaży sklepów internetowych są koperty kurierskie z indywidualnym nadrukiem zwane również foliówki z indywidualnym nadrukiem.