Torba reklamowa DKT, często określana jako torba typ MARKET. Charakterystyczną cechą DKT jest duży przekrój wielkości reklamówek. Przykładowe najczęściej zamawiane rozmiary przedstawiamy poniżej:

[mm]

200 x 300

350 x 450

400 x 500

620 x 500

Wymiary są wzbogacane o zakładkę dolną. W zależności od podstawowej wielkości torby reklamowej DKT zakładka dolna mierzy 30 mm, 40 mm. Zakładka dolna wpływa objętościowo na pakowność torby reklamowej DKT. Przy małych wymiarach torebek umieszczenie zakładki nie jest konieczne, natomiast zalecana jest przy większych rozmiarach.

Nadruk. Możliwości wykonania nadruku są niezliczone, w zależności od potrzeb naszych klientów.

Wciąż aktualnym trendem estetycznym jest połączenie błyszczącej białej folii z matowym ciemnym nadrukiem. Połączenie jasnego błysku oraz ciemnego matu na jednej torbie  reklamowej DKT daje wrażenie znamienitej elegancji, elitarnego wyróżnienia naszej najważniejszej wizytówki.

Torba reklamowa DKT z nadrukiem przypomina klientowi wypracowane pozytywne pierwsze wrażenie w kontakcie z nim.

Gramatura folii jest wybierana indywidualnie w zależności od oczekiwań naszych klientów. Istotnym elementem jest przeznaczenie danej reklamówki. Większa gramatura jest przeważnie wybierana wraz z dużym rozmiarem reklamówki. Zdarza się często, że klienci zamawiają mniejsze, średnie rozmiary toreb DKT z większą gramaturą folii.

Wzmocnienie uchwytu. Wzmocnieniem torby reklamowej DKT jest podklejona folia od wewnętrznej strony reklamówki. Wzmocnienie foliowe od wewnętrznej strony reklamówki otacza uchwyt. Jest możliwość zamówienia folii zarówno LDPE jak i HDPE.