W obecnym czasie na każdym kroku słyszy się „ekologiczny”, „oszczędność”.

Pojęciem „ekonomiczny” równie chętnie posługują się zarówno konsumenci jak i producenci wszelkich dóbr i usług w ogóle. Te wszystkie modne opisy są również pojęciami względnymi. Dla określonych jednostek bycie „EKO” może oznaczać zupełnie coś innego, niżeli przyjrzymy się innej grupie społecznej. Dla określonych podmiotów czynnością ekonomiczną może być przykładowo zakręcanie strumienia wody, podczas mycia zębów, natomiast dla innych jednostek może to być kupowanie wyższej wartości rynkowej przedmiotów o wydłużonej przydatności.

Czy zawsze ekonomiczny oznacza ekologiczny oraz odwrotnie? Często okazuję się nawet, że rzekomy ekologiczny z ekologią nie ma nic wspólnego. Często w swoich wyborach bazujemy na ogólnych wartościach czy cechach czy też opisach produktów. Często jest tak, że po dogłębnym zapoznaniu domniemana wartość odbiega znacząco od naszych oczekiwań. Często jest też tak, że myślimy bardzo stereotypowo, przekreślając z góry pewne rozwiązania, które pozwoliłyby spojrzeć na wiele aspektów szerzej.

Jednorazowe torby z indywidualnym nadrukiem mają wiele zastosowań użytecznych. Nasuwa się wówczas pytanie czy można uznać je za ekonomiczne? Pomijając oczywiście fakt, iż jest to najtańsze z możliwych rozwiązań. Pod względem użyteczności są genialnym rozwiązaniem z punktu widzenia zarówno dystrybucji jak i konsumentów – najważniejszych graczy w całej grze.

O wielu prywatnych zastosowaniach dowiemy się w innym artykule, lecz przyjrzymy się bliżej relacji sprzedaż – konsument. Nie wiadomo jak rzetelnie by się organizowało zakupy na cały tydzień, zawsze przynajmniej co drugi dzień wstępuje się do sklepu – marketu po zakupy codziennej, podstawowej potrzeby. Przeważnie robimy te zakupy po skończonej pracy, a więc bardzo zmęczeni. Możliwie naj dogodniejszym rozwiązaniem jest sięgnięcie po torbę jednorazową. Jeżeli owa torba jest z nadrukiem firmowym danego przedsiębiorcy, niosąc ją do domu spełnia ona swoją funkcję marketingową, a więc już drugą z kolei. Jeśli ta reklamówka z nadrukiem jest solidnie wyprodukowana to użyjemy ją jeszcze kilka – kilkanaście razy, czy możemy ją nazwać wówczas ekologiczną? Ta opisana sytuacja z życia codziennego każdego z nas, zasługuje na miano nie tylko ekologiczną, ekonomiczną, ale również reklamową.

Dla najbardziej ekologicznych zarówno konsumentów jak i dystrybutorów proponujemy reklamówki foliowe z nadrukiem z dodatkiem biodegradowalnym, który powoduje rozkład owej „strasznej” torby foliowej dokładnie w 2 lata po zakończonym procesie produkcji. Reklamówka z nadrukiem z dodatkiem biodegradowalnym rozsypuje się w rękach samoistnie po określonym czasie.

Podsumowując torby foliowe z nadrukiem, towarzyszą nam wszystkim każdego dnia i nie przestajemy ich używać, a wręcz odwrotnie wykorzystujmy ich użyteczność każdego dnia i cieszmy się wygodą jaką nam oferują, a także niezwykłą dostępnością na rynku.