Zawsze mile widziana jest koncepcja klienta. Osoba zamawiająca najlepiej zna profil swojej działalności w związku z tym, najdokładniej potrafi sprecyzować wizję wyglądu opakowania. Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby spełnić wszystkie oczekiwania naszych klientów, jednak w tym celu współpraca w dopracowywaniu efektu jest nieoceniona. Mile widziane są wszelkie pomysły oraz propozycje ze strony naszych klientów. Pomysły mogą być przedstawiana w dowolny sposób (zdjęcie, rysunek odręczny, opis).

Jeśli klient zupełnie nie ma swojej wizji na temat wyglądu opakowań bądź nie ma czasu się tym zajmować, z chęcią wówczas staramy się wymyślić koncepcję, która będzie satysfakcjonująca w końcowym etapie.

Co musi się znaleźć na opakowaniu.

Najlepiej, jeśli nadruk na woreczkach foliowych nawiązuje do ogółu działalności danej firmy. Obojętnie jaka by to była branża.  Najważniejszym elementem jest znak graficzny reprezentujący danego przedsiębiorcę tzw LOGO.

Możemy Państwu zarówno zaproponować znak graficzny, jak i użyć tego który został już przyjęty, czy po prostu wymyślony. O całą oprawę graficzną zadbają nasi graficy. Klient nam tylko nakreśla swoje oczekiwania. Nasz zespół pracuję nad efektem końcowym, który ma zadowolić Państwa oczekiwania. Cały szereg informacji które muszą się znaleźć na opakowaniu jest dostosowywany do wyrobu. Rodzaj zawartej informacji na opakowaniu zależny jest od profilu dzielności danej firmy jak i rodzaju wyrobu z nadrukiem.